Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia
Odcinek
Galeria
Transkrypt

Abiturienci ku pamięci (ang. Senior Moment) – 41 odcinek 4 sezonu oraz 190 ogółem.

Streszczenie

Hania myśli, że ominęły ją najlepsze lata liceum, więc chce nadrobić stracony czas.

Pełna historia

Rita podrzuca Lori do teatru, aby razem z przyjaciółmi Carol i Rogerem obejrzeć film zatytułowany Senior Year in Gear. Po wysadzeniu trzej przyjaciele wchodzą do teatru, otrzymują przekąski na stoisku koncesyjnym i zajmują miejsca. Senior Year in Gear opowiada historię grupy trzech przyjaciół, którzy podczas ostatniej klasy liceum wspólnie wykonują zabawne zajęcia, aby uczynić to wydarzeniem tak niezapomnianym, jak to tylko możliwe. pole i kąpiel w jeziorze. Kiedy film się kończy, Lori, zainspirowana filmem, mówi swoim przyjaciołom, że nie zrobili nic pamiętnego, aby ich ostatni rok był wart zapamiętania, i sugeruje, aby wykonali czynności, które bohaterowie filmu wykonywali jako „rytuały intymny stosunek dwojga ludzi". Carol i Roger zgadzają się do niej dołączyć.

Najpierw trzy próby zdobycia gigantycznego posągu żołędzia poprzez narysowanie na nim obrazu. Gdy kończą, przybywa drużyna pływacka i również odbiera posąg. Chcąc być tymi, którzy mają posąg, dwie grupy wdają się w bójkę, w wyniku której oba rysunki zostają zniszczone. Jednak to nie powstrzymuje Lori przed zrobieniem selfie. Po drugie, Lori zleca Liamowi przyniesienie kilku swoich świń, po czym wyjaśnia swoim przyjaciołom, że planuje nosić koszulki z numerami 1, 2, 3 i 5, aby ludzie oszaleli, próbując znaleźć 4. Jednak, Liam zwraca uwagę, że świnie zostały ostatnio natłuszczone, co utrudnia ich złapanie, gdy wpadają w amok. Niezależnie od tego Lori robi sobie selfie ze swoimi przyjaciółmi, podczas gdy Liam trzyma jedną ze świń. Następnie troje próbują spojrzeć w gwiazdy na boisku piłkarskim, ale ilość robaków, włączanych zraszaczy i atakujących ich ptaków zmusza ich do ucieczki.

Następnego dnia Lori mówi Carol i Rogerowi, że dostała zaproszenie na przyjęcie w domku nad jeziorem, którego gospodarzem jest Tad, i pomimo tego, że Carol i Roger mówią, że planują dziś wieczorem zagrać w minigolfa, niechętnie decydują się do niej dołączyć. W domu nad jeziorem Lori, Carol i Roger biorą udział w zajęciach na prośbę Lori. Kiedy Lori proponuje wskoczyć do jeziora, Carol i Roger mówią jej, że tak naprawdę nie bawią się dobrze, i stwierdzają, że idą pograć w minigolfa. W momencie, gdy wychodzą, Lori wskakuje do jeziora, ale natychmiast wysiada, gdy dowiaduje się, jak lodowata jest woda. Po zadzwonieniu do matki, aby ją odebrała, Lori w końcu przyznaje się Ricie, że w ogóle nie bawi się dobrze, mówiąc, że wszystkie jej próby, aby ich ostatni rok był niezapomniany, są okropne. Rita poprawia jej samopoczucie, mówiąc jej, że kiedy była w liceum, nie brała udziału w tak dziwacznych zajęciach i nadal dobrze się bawiła. Czuje się lepiej, Lori wie, co musi zrobić.

W Hole In One-derland Lori spotyka się z Carol i Rogerem i przeprasza za swoją postawę wcześniej. Oboje wybaczają Lori i postanawiają zagrać razem w minigolfa, gdzie tworzą swoje pierwsze prawdziwe dobre wspomnienie.

Ciekawostki

  • Fabuła odcinka jest podobna do „Ferie wiosenne”, ponieważ zarówno Hania, jak i Hirek próbowali wykonać wszystkie szalone czynności z listy tylko po to, aby zdać sobie sprawę, że są bardziej skupieni na ukończeniu listy niż na dobrej zabawie.
  • Tytuł tego odcinka nawiązuje do faktu, że Hania jest w klasie maturalnej.
  • Ten odcinek ujawnia, że ​​Karolcia Pilnik jest częścią klubu golfowego w liceum.
  • Premiera odcinka odbyła się w 51. urodziny Cristiny Pucelli i 17 urodziny poprzedniej aktorki głosowej Rozalki.
  • To ostatni odcinek, w którym Hania uczęszcza do liceum.
  • Rotten Tomatoes - Dank Potatoes to ujęcie tej witryny gromadzącej recenzje filmów i programów telewizyjnych, w której skala ocen „Lumpy” jest parodią skali ocen witryny „Świeżych” lub „Zgniłych”.
  • Ach ten Andy? - Podobny dowcip świni został użyty w programie, ale świnie miały na ciele wymalowane numery zamiast koszul z numerami.
  • Simpsonowie - dowcip Hani z udziałem świń w nocy jest podobny do żartu Homera, Barta i Homera z college'u w odcinku „Homer idzie na studia”.
Advertisement