FANDOM

Babcia Henryka - matka Alberta oraz Rity. Nie wystąpiła w żadnym odcinku, jednak pojawiła się na zdjęciu w odcinku "Czary i mary".

Biografia

Niewiele o niej wiadomo, poza tym, że jest zmarłą krewną z głośnej rodziny. Hercia nadal traktuje ją jak żywą osobę, co wskazuje, że (zakładając, że 6-latka i jej rodzeństwo znali ją, gdy jeszcze żyła) ona i Hermina były bardzo blisko.

W odcinku "Przeróbka" okazało się, że nie była zadowolona z Hani, która podarowała broszkę matce swojego chłopaka, Roberta.

W "Święto śniegu", kiedy Hercia ukrywała się z Helą w szybie wentylacyjnym przed Halą, mówi siostrze, by się przesunęła, bo jest "tłok" i obok siedzi ich prababcia.

W "Czary i mary" ujawniono, że kiedyś posiadała książkę z zaklęciami, co oznacza, że podobnie jak Hercia, była również zainteresowana okultyzmem.

Ciekawostki

  • Do tej pory pojawiła się tylko na zdjęciu.
  • Jest pierwszą wspomnianą zmarłą postacią należącą do rodziny Harmidomskich.
  • Odcinek "Czary i mary" ujawnia, że przypominała Hercię w młodym wieku. Wydaje się (choć nie żyje), że jest najbliżej 8-latki, ponieważ wyglądają tak samo i zachowują się podobnie i tworzą nieco duchowy związek.
  • Jej imię oznacza "władca majątku".
  • Jej kolczyki przypominają te Holi.