FANDOM

Dawaj jeszcze jedną, Hiromirze!

— Becia w odcinku "Impreza kaput"

Beata "Becia" – jedna z postaci w tle, która pojawiła się na przyjęciu Hani jako gość.

Osobowość

Becia jest przyjaciółką Hani. Nie spodobało jej się wyrafinowane przyjęcie, które zorganizowała Hania, ponieważ było nudne. Natomiast podobały jej się sztuczki Hirka, a nawet prosiła o więcej.

Była tak znudzona wyrafinowanym przyjęciem Hani, że udawała, że jej mama dzwoni do niej po tym jak ucięła sobie palca i Becia użyła tego jako pretekstu do wyjścia. Po tym jak Honia wysłała jej wideo jak Hana się świetnie bawi z rodzeństwem wraca z powrotem na imprezę przynosząc pizzę.

Wygląd

Becia jest wysoką, szczupłą nastolatką o krótkich czerwonych włosach. Ma zielony cień na powiekach i nosi białe kolczyki. Ubrana jest w koszulkę na ramiączkach w zielono-niebieskie paski, czarne rurki i brązowe sandały. Nosi także czarne bransoletki.

Wystąpienia

Sezon 2

Sezon 3

  • "Roadie to Nowhere" (krótko)
  • "Selfie Improvement" (krótko)

Ciekawostki

  • Jej kolczyki są podobne do tych Holi, a jej bransoletki są podobne do bransoletek Harmy i Poli.
  • Hirek nazwał ją "babuszką", co jest rosyjskim odpowiednikiem do słowa "starsza kobieta", lub "babcia".
  • W odcinku "Prawda ekranu" ujawniono, że jest fanką ARGGH!.