Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia

Benjamin , w skrócie Benio , jest postacią drugoplanową Harmidomu Jest jednym z kolegów szkolnych Hili.

Biografia

Benio jest chłopakiem Hili. Po raz pierwszy pojawił się w H jak heca jako zakochany w Hili będąc współ-gwiazdą w sztuce.

W „ Dramat sceniczny " zagrał z Hilą w innej sztuce, odpowiednio, jako Romeo i Julia, On i Hila wyznają sobie wzajemne uczucia i dzielą się swoim pierwszym pocałunkiem.

On i Hila udają się na pierwszą oficjalną randkę w „ Akcja pryszcz. ”. Dowiedziawszy się o jej pryszczu, nie przeszkadza mu to i mówi Hili że ją kocha.

Osobowość

Podobnie jak Hila, Benio jest kochającym zabawę chłopcem z zamiłowaniem do komedii. Lubi szkolne przedstawienia, mimikę i żarty. Prawdopodobnie lubi pieczenie, ponieważ robił makaroniki z mamą przed randką z Hilą. Bardzo akceptuje Hilę, ponieważ nie przeszkadza mu, że Hila ma pryszcze lub nie lubi japońskich figurek robotów, tak jak on.

Wygląd

Ma jasną karnację i ciemnobrązowe kręcone włosy. Nosi dwukolorową jasnoniebieską i białą koszulę zapinaną na guziki, ciemnoszare dżinsy i białe tenisówki. W „ Dramat sceniczny ” otrzymał nowy projekt, taki jak okrągły nos i dłuższe włosy.

Ciekawostki

  • Benio wygląda podobnie do Joeya , ale ma ciemnobrązowe włosy i nie ma piegów.
  • Nazywa się Benedykt z pseudonimem Benio.
  • Ma tak jak Hila własną lalkę.
  • Pocałunek z Hilą był jego pierwszym.
Advertisement