Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia
Odcinek
Galeria
Transkrypt

Notka

Bez ha ha Hani - jest 39 odcinkiem 5 sezonu harmidomu oraz 235 ogółem

Fabuła

W Głośnym Domu rodzina je obiad. Wraz z nimi jest Hania, która utrzymuje z nimi kontakt za pośrednictwem czatu wideo. Jednak, gdy Hania zaczyna mówić, traci kontakt z rodziną, ku jej przerażeniu. Współlokatorka Lori, Marisa(ang), pyta, czy wszystko z nią w porządku, a Hania mówi jej, że czuje, jakby straciła życie swojej rodziny, odkąd zaczęła studia. W tym momencie połączenie powraca, ukazując rodzinę śmiejącą się z Honia, która jest pokryta sosem, tuż przed ponownym zerwaniem połączenia. Gdy Hania zaczyna panikować, nie wiedząc, co się stało, Marisa sugeruje Lori, aby ze względu na weekend pojechała do domu i spędziła czas z rodziną.Następnego dnia Hania przybywa do Głośnego Domu i oczekuje wielkiego powitania, ale nie znajduje nikogo. W tym momencie mija ją rodzeństwo, a Hirek ją wita. Po tym, jak emocjonalny Henryk przybywa, aby przytulić swoją najstarszą córkę, Rita i reszta przybywają i pytają, dlaczego ona tu jest. Hania mówi, że ma trochę wolnego czasu i chce go spędzić spędzając z nimi czas. Jednak rodzeństwo nerwowo mówi jej, że ma plany na dzisiaj i nie spodziewało się jej przybycia. Hania zapewnia ich, że może znaleźć sposób na bycie z nimi i potraktuje sytuację tak, jakby nigdy nie odeszła.

Ciekawostki

  • Ten odcinek ujawnia, że ​​Hania ma współlokatorkę o imieniu Marisa.
  • Hela, będąc poszukiwaczką mocnych wrażeń, była jedyną osobą, która uśmiechała się podczas jazdy po wodospadzie
  • Gdy Hania była z dala od swojego domu tak długo, że Holly przedstawia się Hani, jakby spotykała ją po raz pierwszy. Może to sugerować, że Holly nie wie już, kim jest Hania,

Advertisement