FANDOM

Biały królik (ang. White Hare) – drugi odcinek trzeciego sezonu serialu Harmidom oraz sto trzeci odcinek ogółem.

Streszczenie

Kiedy nowa dziewczyna zapisuje się do Szkoły Podstawowej w Koronnych Kniejach, Hirek próbuje znaleźć sposób, aby właściwie przedstawić się jej w autobusie, nie angażując w to swoich sióstr. Zdarza się jednak mały wypadek – po uderzeniu głową w drzewo w pobliżu królika, Hirek śni, że jest królikiem o imieniu Warren, który staje przed podobnym problemem już jako królik! Musi jakoś uniknąć swoich 25 króliczych sióstr. 

Bohaterowie

Ciekawostki

  • Pierwszy pomysł na kreskówkę zakładał właśnie, że głównymi bohaterami będą króliki. Dopiero później postanowiono, że animacja będzie jednak posiadać ludzkich bohaterów. Na początku również zakładano, że główny bohater będzie miał 25 sióstr.
  • Królicze imię Hirka - Warren miało być jego pierwotnym imieniem.
  • To pierwszy odcinek, w którym pokazano retrospekcje z poprzedniego odcinka.
  • Danny fantazjujący o Betty kicającej przez las jest parodią Czarka, który fantazjował o Hani biegającej po plaży w odcinku "Brat wśród braci".
  • Betty przypomina Hanię z odcinka "Rozterki władzy" - ma ona taką sam mundur wojskowy i taką samą wymagającą postawę.
  • Wszystkie siostry mają białe futro, oprócz Belli, która ma je ciemnoszare.