FANDOM

Postać

Bobbie Fletcher jest pomniejszą postacią w Harmidom. Z odcinka "Zasypało na biało" dowiadujemy się, że jest idolką Hen.

Biografia

Hen udaje się z rodzeństwem pod nieobecność rodziców do Burger Becka, gdzie organizuje konkurs, którego nagrodą jest stanie się członkiem drużny.

W Burger Becka rodzeństwo przybywa Bobbie i mówi, że aby wygrać konkurencję, muszą znaleźć opakowanie hamburgera owiniętego w specjalny papier. Bobbie rozpoczyna zawody, a tłum szybko wpada do środka. Filip, twierdząc, że jest wielkim fanem Bobbie Fletcher, prosi o tuzin burgerów, chcących wygrać opakowanie, aby mógł je sprzedać za ogromny zapas gotówki.

Gdy Filip wyprowadza Harmidomskich dzieci z gęstego śnieg, mijają Bobbie, gdy zepsuł się silnik wyścigowy. Hen naprawia silnik, a Bobbie, zdumiona umiejętnością 6-latki, daje jej swój numer, dzięki czemu może być członkinią załogi (lecz za dwanaście lat), co powoduje, że rodzeństwo gratuluje jej. Filip, twierdząc, że jest odpowiedzialny za przywiezienie jej , prosi Bobbie o nagrodę, a ona po prostu zakopuje go w śniegu, gdy oddala się.

Wygląd

Bobbie ma długie brązowe włosy i piegi na policzkach. Nosi strój czerwono-żółty strój wyścigowy i czerwone buty.

Ciekawostki

  • Numer wyścigowy Bobbie, 88, jest prawdopodobnie odniesieniem do wuja jej aktora głosowego Karsyn Elledge, byłego kierowcy wyścigowego Dale Earnhardt Jr., którego liczba wyścigowa wynosiła 88 podczas jego pobytu w Hendrick Motorsports od 2008 r. do emerytury w 2017 r.
    • Jest także oparta na Danice Patrick, światowej sławy kierowcy wyścigowym.
  • Niemiecka aktorka głosowa Bobbie została potwierdzona na długo przed premierą odcinka w Niemczech.