Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia

Ciotka Rita - drugoplanowa postać serialu, to ciotka Rity , a także siostra Alberta, ma tak samo na imię jak jej siostrzenica, jest to również praciotka rodzeństwa Harmidomskich oraz siostra Alberta.

Wygląd

Ruth jest starsza, bardzo dużą i grubą kobietą. Ma długie, brązowe włosy często upięte w kok i haluksy na stopach. Wydaje się również, że ma pewną nadwagę i wygląda na to, że prawie nigdy nie wstaje z kanapy. Na lewej stopie ma nienormalny palec u nogi. Nosi oliwkową sukienkę z nadrukami słonecznika.

Osobowość

Rita jest bardzo leniwym niechlujem i wielkim zjadaczem. Kocha swoje koty i bardzo o nie dba. Kotów ma ze sto. Lubi oglądać swoje stare zdjęcia i sprawia, że ​​inni je oglądają, bez względu na to, czy im się to podoba i bez względu na to, czy nie i czy chcą, czy nie Nakłania też swoich gości do zjedzenia starego spleśniałego budyniu. Lubi też, gdy Hirek masuje jej stopy.

Ciekawostki

  • Ona jest „kociarą”.
  • Ma dom nad jeziorem.
  • Ma tak samo na imię jak mama Harmidomskich , czyli Rita.
  • Bardziej jest epizodyczna w pojawianiu się a drugoplanowa we wspominaniu.
  • Jej największe role to "Ludzie są bezwzględni" oraz "Dwóch chłopców i dzidziuś".
  • Ze względu na jej wulgarne skłonności i niesmaczną postawę, żaden z Harmidomskich nie chce jej odwiedzać, z wyjątkiem Rity, Hen i Holly, z których jedna lubi obrzydliwe rzeczy.
  • Ma ona 6 palców, co jest dosyć rzadką mutacją, Polidaktylią.
  • W takich dodatkowych palcach nie ma stawów, więc nie można nimi ruszać, mimo to ciotka Rita to umie.
  • Uwielbia Hen, bo zajade się jej zepsutym budyniem.
Advertisement