Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia
Odcinek
Galeria
Transkrypt

Deuces Wild! – to niewyemitowany w Polsce krótki odcinek pilotażowy oparty na Harmidomu. Jest to adaptacja mini komiksu z 2016 roku o tej samej nazwie.

Streszczenie

Cuchnący, zielony stwór zmusza Hirka i Czarka do walki.

Fabuła

Hirek i Czarek siedzą w pokoju Hirka z nowymi komiksami w ręku. Chcą je przeczytać, ale zaczynają czuć cuchnący zapach. Postanawiają znaleźć źródło śmierdzącego zapachu...w stylu Asa Łebskiego.

W świecie Asa Łebskiego, As Łebski (Hirek) i Jednooki Jack (Czarek) zaczynają tropić źródło nieprzyjemnego zapachu. Po znalezieniu śladu szlamu, As Łebski i Jednooki Czarek znajdują pochodzenie zapachu: gigantyczny potwór. Przyjaciele próbują zaatakować potwora, lecz przenikają przez niego (przez to, że jest stworzony z gazu). Gdy potwór łapie ich dwójkę Jednooki Jack zakłada, że zaprzepaścili, lecz As Łebski decyduje się zwołać cały zespół. Nadjeżdża van z superbohaterkami, które atakują potwora swoimi własnymi mocami. Potwór zostaje wessany w plastikowy kosz.

W prawdziwym świecie okazuje się, że nieprzyjemny zapach pochodził od Holly, która po prostu potrzebowała zmiany pieluchy, a rodzeństwo przyczyniło się do pomocy. Po skończonej pracy Rita informuje dzieci, że

Rozpoczyna się kolejna bitwa.

muszą wynieść śmieci, bo dużo się ich nagromadziło. Teraz dzieci muszą zmierzyć się z nowym zagrożeniem: śmieciowym potworem.

Bohaterowie

Ciekawostki

  • To pierwszy odcinek pilotażowy wyprodukowany przez Karen Malach.
  • To pierwszy odcinek pilotażowy, w którym występuję Czarek.
  • W odcinku "Komiksów starcie" Hirek także zwołuje swoje siostry do pomocy w stylu Asa Łebskiego.

Błędy

  • Kiedy Hirek (jako As) i Czarek (jako Jack) rozpoczynają śledztwo, przechodzą obok ściany. W następnym kadrze znów przechodzą obok.
  • W aplikacji i na stronie Nicka tytuł jest błędnie zapisywany jako "Wild Deuces".

Advertisement