FANDOM

Deuces Wild! – to niewyemitowany w Polsce krótki odcinek pilotażowy oparty na Harmidomu. Jest to adaptacja mini komiksu z 2016 roku o tej samej nazwie.

Streszczenie

Cuchnący, zielony stwór zmusza Hirka i Czarka do walki.

Fabuła

Hirek i Czarek siedzą w pokoju Hirka z nowymi komiksami w ręku. Chcą je przeczytać, ale zaczynają czuć cuchnący zapach. Postanawiają znaleźć źródło śmierdzącego zapachu...w stylu Asa Łebskiego.

W świecie Asa Łebskiego, As Łebski (Hirek) i Jednooki Jack (Czarek) zaczynają tropić źródło nieprzyjemnego zapachu. Po znalezieniu śladu szlamu, As Łebski i Jednooki Czarek znajdują pochodzenie zapachu: gigantyczny potwór. Przyjaciele próbują zaatakować potwora, lecz przenikają przez niego (przez to, że jest stworzony z gazu). Gdy potwór łapie ich dwójkę Jednooki Jack zakłada, że zaprzepaścili, lecz As Łebski decyduje się zwołać cały zespół. Nadjeżdża van z superbohaterkami, które atakują potwora swoimi własnymi mocami. Potwór zostaje wessany w plastikowy kosz.

W prawdziwym świecie okazuje się, że nieprzyjemny zapach pochodził od Holly, która po prostu potrzebowała zmiany pieluchy, a rodzeństwo przyczyniło się do pomocy. Po skończonej pracy Rita informuje dzieci, że

DW War!

Rozpoczyna się kolejna bitwa.

muszą wynieść śmieci, bo dużo się ich nagromadziło. Teraz dzieci muszą zmierzyć się z nowym zagrożeniem: śmieciowym potworem.

Bohaterowie

Ciekawostki

  • To pierwszy odcinek pilotażowy wyprodukowany przez Karen Malach.
  • To pierwszy odcinek pilotażowy, w którym występuję Czarek.
  • W odcinku "Komiksów starcie" Hirek także zwołuje swoje siostry do pomocy w stylu Asa Łebskiego.

Błędy

  • Kiedy Hirek (jako As) i Czarek (jako Jack) rozpoczynają śledztwo, przechodzą obok ściany. W następnym kadrze znów przechodzą obok.
  • W aplikacji i na stronie Nicka tytuł jest błędnie zapisywany jako "Wild Deuces".