Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia

Dia de los muertos - szósty odcinek sezonu 1 i 6 odcinek Wielkodomskich.

Fabuła

Kiedy Adeli umiera żaba, Rozalka i Iga opowiadają jej o tradycjach związanych ze Świętem Zmarłych, które poznali od Róży.

Bohaterowie

Maria Maliniak, Karolina Wielkodomska, Kajetan Wielkodomski, Becca i Szymon nie mają żadnych kwestii w tym odcinku.

Ciekawostki

  • Jest to odcinek poświęcony tematyce Święta Zmarłych a poprzedni Halloween.
  • To pierwsza karta tytułowa, na której w żaden sposób nie ma Rozalki chyba że policzysz kolor papieru.
  • 21 października 2019 roku kanał Nickelodeon na YouTube prowadził 24-godzinną transmisję na żywo, odtwarzając ten odcinek i teraz na Youtubie jest on dostępny.
  • To pierwszy odcinek, w którym występuje Dom Harmidomskich , który odwiedza pod koniec odcinka Karol.
  • To ulubiony odcinek Izabeli, zagranicznej głosowej aktorki Rozalki.

Odniesienia

  • Croaked - tytuł tego odcinka odnosi się do faktu, że chodzi o żabę, a termin „rechot” w języku angielskim oznacza również śmierć.
  • Hobbit - ulubiony film żaby Adelaidy ulubiony film Żabcia to Żabbit, co jest wyraźnym odniesieniem do tej serii filmowej opartej na książce JRR Tolkiena pod tym samym tytułem.
  • Tydzień rekinów - Tydzień z żabami oparty jest na tygodniowym specjalnym rocznym programie telewizyjnym Discovery Channel.
  • National Geographic - kanał o żabach jest oparty na tym kanale.
Advertisement