Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia

Sunset.PNG
Dom opieki społecznej.PNG

Dom Spokojnej Starości to dom opieki znajdujący się w Koronnych Kniejach. Jest to obecna rezydencja Alberta, dziadka Harmidomskich ze strony matki .

Historia

Po raz pierwszy pojawił się w odcinku "Starzy, ale jarzy”, gdzie Hirek odwiedza dziadka i dowiaduje się, że dom ten jest prowadzony przez zbyt surową pielęgniarkę Stachę . Ustanawia naprawdę surowe zasady dla mieszkańców domu i ma godzinę policyjną, w której, jeśli wychodzą na zewnątrz po 6:00, są wyrzucani.

Kiedy Hirek i Albert wychodzą razem na zabawny dzień, pośpiesznie z powrotem okazują się, że jest za późno, a Stach już zamknęła dom. Ale przyjaciele Alberta nie pozwalają mu zostać wyrzuconym, a Stacha niechętnie pozwala Albertowi zostać i przestaje traktować innych jak małe dzieci, pozwalając im robić, co chcą w domu.

W „ Przyszywana babcia ”, najnowsza miłość Alberta, Myrtle, zostaje tu mieszkańcem. W odcinku „ Podwójny przekręt ” Hila zabawiała mieszkańców domu spokojnej starości Sunset Canyon w czasie, gdy reszta rodziny Harmidomskich wymyślała plan, by nie robić sobie z nich żartów primaaprilisowych. W „ Ludzie są bewzględni ", kiedy dom Harmidomskich został zaatakowany przez termity, rodzina została zmuszona albo do pójścia do cioci Rity, albo do tego domu .

Pracownicy i mieszkańcy

Ciekawostki

  • Zasada, według której mieszkaniec może zostać wyrzucony z domu opieki za spóźnienie się na godzinę policyjną o 6:00, jest bardzo nierealistyczna. W prawdziwym życiu mieszkańcy są zmuszani do przebywania w domu opieki, a jeśli spóźnią się na godzinę policyjną, zostaną odwiezieni.
  • Według Alberta w „Ludzie są bezwzględni ”gdzie powiedział, że serwowane posiłki przestały zawierać sól z powodu epidemii wysokiego ciśnienia krwi, która miała miejsce w 2013 roku.
Advertisement