Harmidom Wikia
Advertisement

Draka o food trucka - 7 odcinekm 1 sezonu .

Fabuła

Rodzina Wielkodomskich odkrywa niesamowity food truck i stara się utrzymać go w tajemnicy przed babcią aby tej nie było przykro że jadają inne jedzenie.

Bohaterowie

Dodatkowo występują Kajtek i Kamil którzy nie mają słów w tym odcinku.

Ciekawostki

  • Draka oznacza awanturę czyli że jest awantura przez food trucka.
  • W tym odcinku ujawniony zostaje szczegółowy plan dnia babci Róży.
  • Począwszy od tego odcinka, zasługa Michaela Rubinera w serialu jest teraz producentem wykonawczym zamiast współproducentem wykonawczym.
  • Druga połowa odcinka jest podobna do odcinka Harmidomu "Skarżypyta", w którym jeden członek rodziny szantażował pozostałych członków rodziny, aby robili coś dla nich w zamian za to, że nie powiedzieli komuś innemu.
  • Ten odcinek ujawnia, że ​​Róża staje się niezwykle zazdrosna, jeśli ktoś z jej rodziny uważa jedzenie kogoś innego za smaczniejsze niż jej.
    • Według Marii, Krzysztof zjadł kiedyś churro z nowej piekarni, a Róża odmówiła gotowania dla niego przez miesiąc. Krzysztof twierdzi, że z tego powodu jedyną rzeczą, jaką musiał jeść, były mrożonki.
  • Według Marii umiejętności planowania Rozalki pochodzą od niej.
  • Zanim Wielkodomscy udają się do food tracka, program, który oglądają w telewizji, to Adios, Ana, Adios , telenowela, którą oglądali w odcinku Telenowe-love. Z Wielkodomskimi.
Advertisement