Harmidom Wikia
Advertisement

Dziadek z klasą - to dwudziesty pierwszy odcinek sezonu 1 i ogółem.

Fabuła

Hektor postanawia uzupełnić wykształcenie i zostaje najnowszym kolegą z klasy Rozalki i Karola.

Bohaterowie

  • Karol Wielkodomski
  • Rozalia Maliniak
  • Papug
  • Wacław
  • Iga Czyż
  • Fredzia Wielkodomska
  • Hector Wielkodomski
  • Róża Wielkodomska
  • Robert Maliniak
  • Matylda

Dodatkowo w odcinku jest Cecyl, Sławek , Nikuś jednak nie mają żadnych kwestii w tym odcinku.

Ciekawostki

  • Założenia odcinka są podobne do odcinka Harmidomu Awans naukowy gdzie Hala była w klasie Hirka ponieważ oba odcinki opowiadają o tym, jak krewny dołącza do klasy głównego bohatera i niszczy jego życie społeczne swoimi wybrykami.
  • To pierwszy odcinek serialu, który ma w tytule znak diakrytyczny.
  • Według Hectora nigdy nie ukończył szkoły ze względu na to, jak wiele poświęcenia włożył w prowadzenie pierwszej firmy, którą otworzył.
  • Ten odcinek ujawnia, że ​​jeden z przodków Hectora był Chińczykiem.
  • Karol zostaje potajemnie ujawniony, że sprzedaje uczniom tygodniowe torty (kanapki), mając wrażenie, że są świeżo upieczone.
  • Señor Class - Tytuł tego odcinka odnosi się do „klasy seniorów”, najwyższego poziomu w szkole średniej lub na studiach.
  • Cztery wesela i pogrzeb - Hector nawiązuje do tej brytyjskiej komedii romantycznej z 1994 roku, komentując, że jego zespół został zarezerwowany na trzy wesela, cztery quinceañera i pogrzeb.
    • To odniesienie było wcześniej używane w odcinku 4 sezonu Harmidomu „Telenowe-love. Z Wielkodomskimi
Advertisement