FANDOM

H jak heca - dwudziesty trzeci odcinek drugiego sezonu oraz siedemdziesiąty piąty odcinek ogółem.

Opis

Kiedy pojawia się list miłosny adresowany do H. z Harmidomu rodzina próbuje dowiedzieć się, do kogo jest przeznaczony.

Bohaterowie

Czarek, Farmer, Nieznana kobieta, Bernie, Stefan, Wiktor, Pola, Gośka, Dana, Becia i Jasiek w tym odcinku nic nie mówią.

Ciekawostki

  • Kevin Sullivan uważa ten odcinek za jeden z jego ulubionych.
Screenshot 20180216-092407
  • Luna ujawnia się jako biseksualna, ponieważ pociąga ją również Piotr.
  • Z tego powodu ten odcinek jest pomijany w arabskich, malezyjskich, tureckich i rosyjskich programach dubowych. W koreańskiej wersji płeć Seby zmienia się w męską, ponieważ nie ma aktora płci męskiej.
  • Przypadkowo ten odcinek został wyemitowany w czerwcu 2017 roku na LGBT dumny miesiąc.
  • Po raz pierwszy pojawia się aliteracyjny motyw nazwy rodziny.
  • Po raz drugi tajemniczy list odgrywa ważną rolę. Pierwszy był w "Wielki harmider w Harmidomu".
  • Sam Hirek nie pojawia się na karcie tytułowej, chociaż kosmyki jego włosów i czapka są widoczne na brzegach serca.
  • To oznacza po raz drugi, że nawet kształt głowy Lincolna nie pojawia się na karcie tytułowej, z pierwszą pozycją w "Ferie wiosenne".
  • Karta tytułowa tego odcinka jest najbardziej uproszczona, składa się tylko z dwóch kolorów (czerwonego i różowego).
  • Jednym z kolegów szkolnych Hili jest jeden z przyjaciół Magda, którą pokazano na jej przyjęciu urodzinowym w "Śmieszny interes".
  • To już drugi raz od "Harmi-mecz", gdzie pojawia się Clyde, ale nie mówi.
  • Ten odcinek jest pierwszym, który pokazuje wnętrze szkoły Harmy.