Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia
Odcinek
Transkrypt

Harmi-szpital (ang. One Flu Over the Loud House)-jestto pięćdziesiąty odcinek sezonu 1 harmidomu oraz 50 ogółem

Streszczenie

W Harmidomu rozpoczyna się epidemia grypy , chorzy zachowują się, jak zombie. Hirek próbuje uciec, jednakże jest to bardzo trudne.

Fabuła

Hirek budzi się późno w sobotę i dziwi się, że siostry nie hałasują. Kiedy wychodzi na korytarz, widzi, że wszystko jest poniszczone, a większość sióstr zachowuje się jak zombie. Hirek zostaje wciągnięty do pokoju Hali i Holly przez Honię, Harmę, Hilę, hercię i samą Halę, które wyjaśniają mu, że reszta domowników cierpi na grypę i puszcza film o kolejności zarażenia:

Hania- powód nieznany

Hela- bawiła się piłką, na którą nakichała Hania

Hen- wypiła zainfekowany przez Helę sok

Hola- Hen na nią nakaszlała

Hirek dzwoni do Czarka, który płacze na wieść, że Hanna jest chora. Wtedy Hilaria też zaczyna chorować. Pozostali wyrzucają ją z pokoju i próbują uciec, strzelając do chorych rosołem, niestety, Harma się zaraża, a Hercia zostaje złapana przez Hannę i bliźniaczki. Honia, Hala i Hirek otwierają drzwi, w których zastają chore zwierzęta, biegną więc co rodziców, ale oni też są chorzy. Do pokoju wchodzi też Hercia i okazuje się być zdrowa. Wszyscy biegną z powrotem do pokoju Hali i Holly, gdzie owa Holly kicha na Hercię, która kicha potem na Halę. Hirek próbuje uciec przez psie drzwi, a Honia chce zostać i opiekować się rodziną. Jednak Hirek zaraża się, chroniąc przed tym Honię i kicha na nią. Gdy wszyscy są chorzy, rodziną opiekuje się Cezary.

Ciekawostki

  • Ten odcinek został zablokowany w powtórkach w 2020 roku ze względu na jego motywy odzwierciedlające pandemię COVID-19. To również spowodowało, że jego siostrzany odcinek również został zakazany
  • Harma była jedynym Harmidomskim, który został zainfekowany przez więcej niż jedną osobę.
  • Hala i Honia były jedynymi rodzeństwami Harmidomskich, które nikogo nie zaraziły
  • Ten i następny odcinek odcinek to jedyne odcinki sezonu 1, które nie są częścią tygodnia premiery.

Powtarzające się żarty

  • Zdrowi uważają, że Hermina ( Hercia) jest chora
Advertisement