Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia
Odcinek
Galeria
Transkrypt

Skrót

Hight Crimes - jest to 48 odcinkiem 5 sezonu Harmidomu oraz 244 ogólnie.

Streszczenie

Gdy Hirek i Cezary spędzają dzień w Domu spokojnej starości ze swoimi babciami, zaczynają zdawać sobie sprawę, że problemy stają się coraz bardziej powszechne, takie jak brak dużej części ich sprzętu sportowego, majstrowanie przy maszynie do robienia budyniu i ktoś niszczący grzejnik. Kiedy starsi stwierdzają, że być może będą musieli się wyprowadzić, jeśli dom spokojnej starości nadal będzie miał problemy, Hirek i Cezary ogłaszają, że muszą rozwiązać zagadkę Po wezwaniu Hali, aby podrzuciła swój sprzęt szpiegowski, który obejmuje dwuogniskowe kamery, dwukierunkowe radia z aparatami słuchowymi, protezy rakietowe i zdalnie sterowaną wyrzutnię, obaj zaczynają rozwiązywać zagadkę.

Wchodząc do Domu spokojnej starości przebrani za starszych ludzi, Hirek i Cezary ustalają, że najpierw sprawdzają kamery bezpieczeństwa. Po znokautowaniu recepcjonistki za ladą, dając jej kawałek rumiankowego cukierka Hali, Hirek i Cezary wchodzą do pomieszczenia ochrony, gdzie odkrywają, że ktoś wyłączył kamery, chcąc być o krok do przodu. Nagle obaj słyszą huk w sali bilardowej; to jeden z starców, który wskoczył do pustego już basenu. Patrząc na basen, dostrzegają woźnego manipulującego przy kontrolkach basenu i uważają, że jest za to odpowiedzialny. Gonią woźnego do szatni i udaje im się go zatrzymać za pomocą wyrzutni chodzików. Nagle woźna zostaje ujawniona , która wyjawia, że ​​ona również działa pod przykrywką, aby znaleźć winowajcę, a cała trójka postanawia połączyć siły. Patrząc na panel kontrolny basenu .Hirek i Cezary używając specjalnych dwuogniskowych okularów, zauważają odciski butów, a po wysłaniu odcisków do Hala, Hirek zostaje poinformowany, że odciski pochodzą z nieortopedycznego buta roboczego.

Ciekawostki

  • Jedna z osób stwierdza na początku odcinka, że hel jest drogi. To prawda, ponieważ hel jest gazem ziemnym, a proces potrzebny do rozdzielenia go do czystej postaci w celu prawidłowego wykorzystania może być kosztowny. Jego przechowywanie jest również kosztowne, ponieważ jest to lekki gaz.
Advertisement