Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia

Horrorskop - to ósmy odcinek pierwszego sezonu Wielkodomskich.

Fabuła

Rozalka nie chce wierzyć w astrologiczną przepowiednię, że wkrótce znajdzie miłość dopóki nie spełniają się przepowiednie.

Bohaterowie

Dodatkowo w odcinku Kamilek, Rita Harmidomska Kajtek i Krzysztof Wielkodomski nie mają żadnych kwestii.

Ciekawostki

  • Okazuje się, że Hirek nadal jest w posiadaniu jajka którym opiekował się razem z Rozalką w odcinku Projekt jajko czyli jest fabuła jest utrzymana.
  • Założenia tego odcinka są podobne do odcinka Harmidomu Anty- przygody ponieważ oba odcinki dotyczą głównego bohatera, który boi się fortuny, o której powiedziano mu, że się spełni.
  • Okazuje się, że Rozalka jest znakiem ognia, co oznacza, że ​​jest Baranem, Lwem lub Strzelcem.
  • Według Igi, pierwsza randka Szymona i Becci była w pizzerii.
  • W tym odcinku w serialu tym pojawia się Hirek Harmidomski.
  • Podczas kilku pierwszych emisji tego odcinka pojawił się przed jego siostrzanym odcinkiem. Zostało to naprawione 11 listopada 2019 r.
  • To pierwszy odcinek, w którym postać z Harmidomu pojawia się w innym serialu.
  • Zakres horroru - Tytuł tego odcinka to gra słów "horoskop".
  • Walter Mercado - Według Lalo Alcaraza, postać wróżbity Ernesta jest wzorowana na zmarłym astrologu pod względem wyglądu i zawodu.
  • W tym odcinku jest odniesienie do filmu Zakochany kundel - Wielki Tadziu i Mały Staś jedzący spaghetti wydają się nawiązaniem dla kultowej sceny z filmu.
  • Ten odcinek ma tę samą nazwę, co album studyjny zespołu thrash metalowego overkill o tej samej nazwie z 1991 roku.
  • Kiedy Sergio zostaje uderzony dziobem w okno, jego bandaże znikają z dzioba.
Advertisement