Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia

Jak wytresować smoka - dwunasty odcinek pierwszego sezonu 1 serialu Wielkodomscy.

Fabuła

Karol gubi się w miejskim zoo po ucieczce od grupy w poszukiwaniu Bazyla, warana z Komodo.

Bohaterowie

  • Papug
  • Rozalka Maliniak
  • Karol Wielkodomski
  • Iga Czyż
  • Kajtek Wielkodomski
  • Becca Czyż
  • Szymon Czyż
  • Adelaida Czyż
  • Pelagia
  • Bazyl

Ciekawostki

  • Ten odcinek wydaje się być kontynuacją drugiego odcinka podcastu Casagrandes Familia Sounds , kiedy dziewczyna Sergio, strusia Pelagia rzuciła go.
  • Innuendo : Po ucieczce z jaskini oczu Karol przebiega przez coś, co uważał za kupkę ziemi, tylko po to, by po chwili zorientować się, że faktycznie przebiegł przez kupkę nawozu.
  • Poprawny odcinek tego odcinka to Jak wytresować Karola tak jest też zapisany w Polsce ale czyta go lektor jako Jak wytresować smoka pewnie dlatego że waran z komodo zaliczany jest do smoków.
  • Jak wytresować Karola - tytuł tego odcinka jest nawiązaniem do kultowej serii DreamWorks Jak wytresować smoka, która jest luźno oparta na serii książek o tym samym tytule autorstwa Cressidy Cowell.
  • The Monkees - każda z małp w środowisku małp ma imiona i wygląd członków tego kultowego zespołu z lat 60-70.
  • Król Lew - szukając Karola, Beccę można zobaczyć stojącą na formacji skalnej, która ma bardzo podobny wygląd do Pride Rock, jednego z ustawień tego tradycyjnie animowanego filmu Disneya z 1994 roku i jego fotorealistycznej animacji komputerowej z 2019 roku.
Advertisement