Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia
Odcinek
Galeria
Transkrypt

Karty i kanty (ang. Kings of the Con) – 24 odcinek sezonu 4 oraz 173 ogółem.

streszczenie

Chcąc otrzymać tytuł Kings of the Con na konwencji Ace Savvy, Hirek i Czarek przekonują siostry, by poszły z nimi jako Full Deck. Ale dziewczyny przyciągają więcej uwagi, co sprawia, że chłopcy robią wszystko, aby się skupić.

Hirek, Czarek i jego siostry udają się na zlot fanów Łebskiego Asa. Jeśli spodobają się sędziom wystąpią w najnowszym filmie o Łebskim Asie. Lecz zniechęcają sędziów m.i.n : zabrudzeniem ich atramentem, podpaleniem im korndogów itp. Więc gdy Hirek i Czarek usłyszeli że są ,, Na doczepkę" chowając się za makietami Asa i Jacka postanowili zrobić sabotaż porywając Kiciusia, lecz gdy odchodzą od klatki kot ucieka i chce się zemścić za uwięzienie go. Więc po długiej ucieczce przyjaciół udaje się mu ich uwięzić swoją śliną. Hirek mówi Czarkowi żeby rzucił jego maskę w reflektor, siostry wiedziały że to znaczy kłopoty Asa przybiegli i uratowały ich. Sędziowie zobaczyli tylko ich z Kiciusiem i pomyśleli że to oni go znaleźli i chcieli zmienić zdanie, lecz Hirek musiał się przyznać. Jednak tak czy siak Hirek i Czarek dostali swoje rólki, czyli czyścicieli odchodów Kiciusia.

Advertisement