Harmidom Wikia
Advertisement
Postać
Galeria

Kornel – również znany jako Paweł, jedna z postaci w tle, która pojawiła się w odcinku "Cnota cierpliwości" jako główny antagonista. Później powraca w sezonie 4 w odcinku "Gwiazda i jazda" oraz w sezonie 5 w "Niezła Szkoła", gdzie uczy się z Hirkiem.

Biografia

Paweł jest synem pracownika oczyszczalni ścieków. Chodzi do tej samej szkoły co Hirek i Czarek, ale do innej klasy. Jest jednym z popularnych uczniów w szkole.

Cnota cierpliwości

Paweł zadebiutował w odcinku "Cnota cierpliwości". Zorganizował przyjęcie urodzinowe i zaprosił wszystkich w szkole, oprócz Czarka i Hirka. Kiedy dowiedział się, że Hirek dostaje darmowe jedzenie i żetony do gier na automatach dzięki Hani, zaczyna czerpać korzyści z dobroci Hirka i pyta go, czy może mu dać darmowe rzeczy.

Po tym jak Hirek robi mu przysługę, Paweł zaprasza Hirka i Czarka na swoje przyjęcie urodzinowe. Dzięki temu, że Paweł otrzymał darmowe rzeczy Hania zmuszona jest pracować w nadgodzinach i musi zrezygnować z tańców.

Ciekawostki

  • Jest jedną z trzech postaci kreskówki, której w polskiej wersji zmieniono imię. Pierwszą jest Mick Swagger , a drugą Harold Młodowski.
  • Od kiedy po raz pierwszy się pojawił w Harmidomu, 3 razy zmieniał koszulkę.
  • W sezonie 5 skrócono mu szyję.
Advertisement