FANDOM

Koronne Knieje (ang. Royal Woods) — fikcyjne miasto w Harmidomu, gdzie rozgrywa się akcja serialu.

Domy

Dom Harmidomskich

Dom Harmidomskich znajduje się przy ulicy 1216 Franklin Avenue. Jest on głównym miejscem toczenia się akcji. Mieszka tam cała rodzina Harmidomskich.

Dom Młodowskich

W domu Młodowskich mieszka Czarek i jego ojcowie, Harold i Herbert. W przeciwieństwie do domu Harmidomskich ma tylko jedno piętro.

Dom Maliniaków

Dom Maliniaków to dawne miejsce zamieszkania Roberta, jego siostry Rozalii i ich mamy, Marii. Do tej pory pokazano tylko pokój Roberta w odcinku "Święto śniegu", natomiast cały dom dopiero w odcinku drugiego sezonu "Projekt Jajko".

Odkąd Robert, Rozalia i Maria przeprowadzili się z Royal Woods możliwe, że dom jest na sprzedaż.

Dom Rdzy

W domu Rdzy mieszka on sam, jego brat Rysiek i ich rodzice. Po raz pierwszy dom pokazano w odcinku "Powrót w czerń".

Dom pana Lamenta

Dom pana Lamenta zlokalizowany jest po prawej stronie domu Harmidomskich. Wnętrze domu nie zostało pokazane aż do odcinka "Harmigwiazdkowy zawrót głowy".

Rezydencja Euzebiusza

Rezydencje Euzebiusza zamieszkuje Euzebiusz Kluczyk. Kiedyś Euzebiusz organizował tu imprezę dla prestiżowych. Zaprosił nawet Hirka, by do niego dołączył. Kiedy Hirek stracił limuzynę, Euzebiusz odmówił mu dostępu do rezydencji.

Lokalizacje

Szkoła Podstawowa w Koronnych Kniejach

To szkoła do której uczęszcza Hirek, Hercia, Hen, Hola, Hala i Czarek.

Gimnazjum w Koronnych Kniejach

To szkoła do której uczęszcza Hela i Hila.

Szkoła Średnia w Koronnych Kniejach

To szkoła, do której uczęszcza Harma, Honia i Hania.

Kąpielisko Miejskie

W odcinku "Siostro, basen" dzieci Harmidomskie zostały z niego wyrzucone.

Park

Park pojawia się w odcinku "Spadki i spady".

Biznes

Żniwo i Paliwo

Jest to stacja benzynowa/sklep, który po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Efekt motyla".  Jego właścicielem jest Filip.

Centrum Handlowe w Koronnych Kniejach

W odcinku "Rock 'n' Roll na koncercie" Hirek, Harma i Czarek poszli tam na koncert SMOOCH. Chłopak Hani, Robert pracuję tu jako ochroniarz.

Sprzęt motocyklowy

To sklep, w którym sprzedają akcesoria do motocykli i rowerów. Sklep ten po raz pierwszy pojawił się w odcinku "Spadki i spady", w którym Czarek, Hirek i inni chłopcy na rowerze przyjeżdżają tutaj podczas wycieczki rowerowej i kupują manekina.

Eat Diner Coffee Shop

Eat Diner Coffee Shop to restauracja, w której ludzie przychodzą na obiad, śniadanie i lunch.

Spa w Royal Woods

To luksusowy hotel w Royal Woods z basenem i spa. Pierwszy raz pojawił się w odcinku "Hotel nie zaciszny". Przebywali tam przed weekend Harmidomscy. Jednak wszystkie dzieci spowodowały rozmaite problemy, dlatego wszyscy zostali wyrzuceni przez kierownika hotelu. Głównym powodem wyrzucenia było kąpanie się nago Rity i Bogdana.

Kino w Koronnych Kniejach

Po raz pierwszy pojawia się w odcinku "The Price of Admission". Czarek i Hirek oglądali tam filmy.

Ciekawostki

  • Odcinek "Wożąc panią lotną" potwierdza, że Royal Woods znajduje się w stanie Michigan, a miasto opiera się na rodzinnym mieście Chrisa Savino, Royal Oak w stanie Michigan, które znajduje się w odległości około dwudziestu do trzydziestu minut od Detroit i jest uważane za przedmieście tego miasta.