Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia
Odcinek
Galeria
Transkrypt

Notka

Lepiej kłusem niż gimbusem (ang. No Bus, No Fuss) - jest to 17 odcinek sezonu 5 oraz 212 ogółem.

Fabuła

Rano Hercia,Hen, Hola i Hala czekają na przybycie szkolnego autobusu. Gdy Hirek pospiesznie się przygotowuje, nadjeżdża autobus, wszyscy wchodzą na pokład. Kiedy Hirek spotyka się ze swoimi przyjaciółmi, miejsce obok Cezarego nagle odskakuje i jest zmuszony udać się na tył autobusu. Gdy Hirek pije sok pomarańczowy, trzech ósmoklasistów podchodzi do niego i ostrzega, że ​​tył autobusu jest zarezerwowany tylko dla nich, co widać po żółtej linii granicznej. Hirek przeprasza za incydent, ale gdy to robi, przypadkowo wylewa trochę soku pomarańczowego na jedną z koszulek ósmoklasisty. Hirek próbuje to wyczyścić, ale udaje mu się tylko powiększyć plamę. Każdy z jego przyjaciół próbuje pomóc, ale tylko udaje im się, że cała trójka jest jeszcze bardziej brudna niż wcześniej. Rozwścieczeni swoją niekompetencją, natychmiast biją ich w drodze do szkoły. Gdy autobus dojeżdża do gimnazjum, wyskakuje z niego gang z licznymi obrażeniami. Kiedy kończy się dzień szkolny, banda wsiada do autobusu, mając nadzieję, że ósmoklasiści ostygli, ale ich wiara jest przeciwna, ponieważ po raz kolejny są bici, dopóki nie wyskoczą. Nie chcąc mieć kłopotów z ponownym spotkaniem z nimi, gang od razu sugeruje, aby pojechali razem do szkoły. Po tym, jak Stella mówi, że nie mogą podwozić się z rodzicami (ponieważ wychodzą bardzo wcześnie), zgadzają się, że mogą liczyć na to, że inni zabiorą ich do szkoły.

Ciekawostki

  • Odcinek ten miał premierę 7 Maja 2021
  • W Rosji i Turcji ten odcinek jest zakazany z powodu pojawienia się ojców Cezarego.
  • W tym odcinku Stella ujawnia, że ​​jej matka wcześnie idzie do pracy, a jej ojciec we wczesnych godzinach porannych uprawia gorącą jogę.
  • To ostatni odcinek, w którym Ari Castleton ma wejść na pokład przed jego wyjazdem do pracy nad serialem Middlemost Post.

Advertisement