Harmidom Wikia
Advertisement

Mietek - jest technicznym Harmy i postacią drugoplanową w Harmidomu. Po raz pierwszy pojawił się w " Projekt Harmidom ", gdzie próbuje pomóc Harmie załadować jej wzmacniacze i instrumenty do bagażnika Vanzilli, chociaż nic nie mówił.

Osobowość

Mietek często rozmawia z Harmą , z którą wydaje się mieć dobrą przyjaźń. Często pomaga jej z jej sprzętem, kiedy przygotowuje się do występu. Nie toleruje niehigienicznych warunków. Wydaje się, że jest bardzo silny, ponieważ jest wystarczająco silny, aby bez pomocy pociągnąć fortepian na drugie piętro domu. Ma dość mocny akcent.

Wygląd

Mietek jest bardzo wysokim i potężnie zbudowanym mężczyzną z dużym przekłutym nosem i łysiejącą skórą głowy. Nosi biały podkoszulek z czarną kamizelką z frędzlami, dżinsy z klamrami i czarne buty. Ma też fioletową czapkę gazeciarza w kratkę i bransoletkę na każdym nadgarstku. Na obu ramionach ma fioletowy tatuaż z sercem i piszczelami.

Ciekawostki

  • W „ Harmjuzik” można go zobaczyć w furgonetce ze sprzętem stereo i trzymającą gitarę. Możliwe, że Mietek również gra na gitarze. Zostało to potwierdzone w odcinku 3 sezonu „ Droga donikąd ”, w którym jest częścią zespołu.
  • W „Droga donikąd” ujawniono, że był imigrantem z Londynu w Anglii i mieszka w mieszkaniu.
  • Nie pojawił się w sezonie 2.
  • Uczyła go kiedyś nauczycielka muzyki.
  • Jego nazwisko to Mruk, ujawnione zostało w odcinku "Wyboista droga".
Advertisement