Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia
Odcinek
Galeria
Transkrypt

Notka

Na sprzedaż przez Filipa - jest to 44 odcinek 5 sezonu Harmidomu oraz 240 ogółem

Fabuła

Pan Lament próbuje przetrwać dzień. Jednak przy każdym zadaniu, które próbuje wykonać, Harmidomscy przybywają i przerywają mu, sprawiając mu pewne kłopoty, jak Lincoln z plecakiem odrzutowym, który wpada na niego podczas składania ręczników, masywne głośniki Luny są dla niego zbyt głośne, Leni chwyta jego telewizor, aby oglądaj Łódkę snów, odkąd Holly używała wtedy telewizora, Hercia i Hen kopią fosę w jego ogrodzie, a skuterzyca w niego piłką, która kończy się lotem prosto do domu jego pana Lamenta, niszcząc wiele rzeczy. W końcu mając dość wybryków sąsiadów, pan Lament postanawia wystawić swój dom na sprzedaż. Rodzina Harmidomskich przybywają i są zszokowani, że faktycznie rozważa tę decyzję, ponieważ był ich sąsiadem, odkąd pamiętają. Pan Lament przyznaje, że potrzebuje samotności w swoim życiu, i pomimo próśb Harmidomskich, aby zostać, Pan Lament już podjął decyzję i odchodzi, mówiąc Harmidomskim , aby starali się o nim zapomnieć. Po długich poszukiwaniach Niestety nieudało się mu znaleść odpoiedniego miejsca więc zatrzymał się u pana Bolhofmera .Dochodząc do wniosku że z Harmidomskimi żyło mu się najlepiej .

Ciekawostki

  • Jego odcinek wydaje się mieć miejsce w weekend, ponieważ jest to jedyny powód, dla którego Hania zostaje z rodziną
  • Według Flipa, jego matka mieszka w domku w lesie.

Advertisement