Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia
Odcinek
Galeria
Transkrypt

Nawiedzona lalka (ang. Tea Tale Heart) 38 odcinek sezonu 3 oraz 139 ogółem.

Fabuła

Hola odkrywa, że Hercia ma starą lalkę po babci Henryce. Postanawia pożyczyć zabawkę bez jej zgody. Jednak gdy Hola ją zniszczyła postanowiła ją schować, lecz zawsze do niej wracała. Hola myślała że to jest nawiedzona lalka, więc przyznała się Herci żeby jej pomogła z tą lalką. Hercia podejrzewa, że lalka chciała tylko wrócić do jej właścicielki więc powinna Holi już dać spokój, jednak pod koniec odcinka dowiadujemy się, że to Hen przyprowadzała lalkę do ich pokoju.

Morał jest taki. Nigdy nie bierz rzeczy, która nie jest twoja bez zgody właściciela

Ciekawostki

  • Tytuł tego odcinka odnosi się do tego, jak bardzo Hola lubi urządzać herbaciane przyjęcia.
  • To pierwszy odcinek, w którym Sammie Crowley i Whitney Wetta nie współpracują ze sobą podczas pisania odcinka. W tym przypadku Sammie Crowley był jedynym, który napisał odcinek.
  • To ostatni odcinek, w którym Chris Savino jest producentem wykonawczym.
  • Muzyka na karcie tytułowej jest taka sama jak w „ Along Came a Sister ”.
  • Hen wspomina że dalej odwiedza Rybińskich z odcinka "Potwór z bagien"
  • Ten odcinek pokazuje, że Hola ma koszmary, jeśli zjada ser przed snem.
  • Holę słychać nucąc część piosenki przewodniej serialu, kiedy pije herbatę z lalką.
  • Według Holi Hen myje czapkę tylko raz w roku.
  • Zapowiedź : Wszystkie miejsca, w których Hola próbowała pozbyć się lalki, odwiedzała Hem w poprzednich odcinkach, więc daje wskazówki, że to Hen przyniosła lalkę z powrotem.

Odniesienia

  • Tea Tale Heart - Tytuł tego odcinka nawiązuje do słynnego opowiadania Edgara Allana Poe „ The Tell-Tale Heart ”.
  • Pełzaki - lalka Lucy prawie przypomina lalkę Angeliki, Cynthię, biorąc pod uwagę kilka pasm włosów, które mają obie lalki i prawie identyczne style.

C*al Arts - Tablica rejestracyjna na wywrotce mówi „A113”, kod najbardziej charakterystyczny dla każdego filmu Pixara, numeru pokoju, gdzie uczyli się animatorzy.

  • Psycho - Muzyka odtwarzana w tym odcinku jest podobna do muzyki z filmu Alfreda Hitchcocka z 1960 roku.
Advertisement