FANDOM

Postać

Niegrzeczne dziecko – bezimienna postać, która wystąpiła w odcinku "Noc żywych płatków" jako poboczny antagonista.

Wygląd

Wygląda podobnie do Hirka. Ubrany jest w pomarańczową koszulkę, granatowe spodnie, szare skarpetki, niebieskie trampki i białą czapkę beanie. Ma blond włosy, jasną skórę i wystające dwa zęby. Jedyną różnicą między nim a Hirkiem jest to, że nie ma piegów i białych włosów.

Osobowość

Lubi zdobywać to, co chce i jest gotów zrobić wszystko, co w jego mocy, by to zdobyć. Nawet jeśli narobi wiele bałaganu i zamieszania. Po tym jak wyrwał Hirkowi ostatnią sztukę zombie płatków wyśmiał go i uciekł z płatkami w ręku. Nazwał go "ananasem" i narobił bałaganu w całym sklepie, żeby spowolnić goniącego go Hirka. Po tym jak kierownik sklepu go złapał, chłopiec został wyrzucony ze sklepu razem ze swoją mamą, która rozgniewana ciągnęła go za ucho i kazała oddać zombie płatki. Był przez to zdruzgotany.

Ciekawostki

  • Jego imienia nigdy nie ujawniono, nawet w napisach końcowych.
  • Jego mama była obecna na przyjęciu urodzinowym Magdy w odcinku "Śmieszny interes", co może oznaczać, że może być bratem jednego z nastolatków na tym przyjęciu.