Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia

Niesekretny tajny klub Z wielkodomskimi (ang. Room for Improvement with the Casagrandes) – 3 odcinek 4 sezonu oraz 152 ogółem.

Fabuła

Iga i Rozalka odkrywają tajemny pokój schowany za pralką gdzie mogą poćwiczyć taniec zespołu Yoona Quana.

Bohaterowie

  • Alexis
  • Miranda
  • Rozalka Maliniak
  • Robert Maliniak
  • Krzysztof Wielkodomski
  • Papug
  • Karolina Wielkodomska
  • Kamil Wielkodomski
  • Maria Maliniak
  • Róża Wielkodomska
  • Hector Wielkodomski
  • Iga Czyż
  • Adelaida Czyż
  • Becca Czyż
  • Pani Kernicka
  • Pan Nakamura
  • Georgia
  • Cory

Ciekawostki

  • Ten odcinek ma podobne założenie do odcinka 3 sezonu " Sny o łazience" , ponieważ oba odcinki dotyczą dwóch osób, które mają sekretny pokój dla siebie i upewniają się, że trzymają go w ukryciu.
  • Ten odcinek ujawnia, że ​​Rozalka i Iga kochają muzykę K-pop, a ich ulubiony zespół K-pop nazywa się Twelve is Midnight.
  • Ten odcinek pokazuje, że Papug ma zwyczaj kradzieży kart kredytowych, aby mógł kupować rzeczy, które widzi w telewizji. Do tej pory z tego powodu kupił prasę do panini.
  • Konsolą do gier, z którą grał Cory, był Super-Snap 95, który po raz pierwszy pojawił się w „ Ryzykowna gra"
  • Hector ujawnia, że ​​posiada zestaw do szycia.
  • Ironia : Rozalka i Iga chcieli zachować swój ukryty pokój w tajemnicy, ale kiedy najemcy twierdzą, że mogą korzystać z części mieszkania tak długo, jak mogą, obaj przyznają, że utrzymywanie pokoju w tajemnicy czyni ich bardziej samolubnymi, niż myśleli.
  • Angielski tytuł tego odcinka to fraza oznaczająca, że ​​coś nie jest idealne i należy to poprawić.

Advertisement