FANDOM

S2E04A Mr. La-ood Panie Hromski?
Ta strona zawiera informacje na temat, który nie ma jeszcze oficjalnej nazwy. Po nadaniu podmiotowi lub postaci oficjalnego imienia, szablon ten można usunąć.

Ojciec Bogdana jest bezimienną, epizotyczną postacią nieletnią, która tylko występuje w "Wantastyczny wan", ale tylko w retrospekcji.

Biografia

Jest ojcem Bogdana i przekazał Wanzillę swojemu synowi, ale nic więcej o nim nie wiadomo.

Wygląd

Jego wygląd przypomina hippisa z lat 70. Ma białe włosy, białe wąsy i kozią bródkę. Nosi bandanę i okrągłe okulary z fioletowymi soczewkami. Nosi również fioletową koszulę z długim rękawem, z pomarańczową kamizelką, niebieskimi spodniami i czerwonymi sandałami. Nosi także naszyjnik pokoju. Ma podobne rysy twarzy do syna.

Występowanie

Po raz pierwszy wspomniano go w "Miejsce w punkt", jednak pojawia się dopiero w "Wantastyczny wan" jako hipis, co oznacza, że prawdopodobnie pierwotnie był właścicielem Harmidomu. Prawdopodobnie wciąż żyje.

Ciekawostki

  • Jego włosy oznaczają, że jest za stary, by być hipisem lub po prostu je zafarbował.
  • Jego wiek jest nieznany, jeśli jeszcze żyje, to prawdopodobnie ma 80 lub 90.
  • Prawdopodobnie dostał furgonetkę, gdy jego ojciec był w wieku średnim.
Zalążek "Tutaj nic nie ma!"
Ten artykuł jest zalążkiem. Możesz pomóc Harmidom Wikia rozbudowując go.