Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia
Odcinek
Galeria
Transkrypt

Opowieści dziwnej treści (ang. A Dark and Story Night) – 45 odcinek 4 sezonu oraz 194 ogółem.

Streszczenie

W całych Koronnych Kniejach nie ma prądu, przez drzewo, które zniszczyło linie energetyczne. Dzieci muszą oszczędzać baterię w telefonach na czarną godzinę, więc nie mogą z nich korzystać. Przez brak możliwości rozrywki, postanawiają pobawić się w układanie historii.

Ciekawostki

  • To ostatni odcinek napisany przez Sammie Crowley przed jej odejściem z Nickelodeon.
  • Honia, Hila i Holly to jedyne rodzeństwo, które opowiedziało własną część historii bez dojścia do niej.
  • To jeden z odcinków z największą ilością odniesień.

Odniesienia

  • Gwiezdne wojny - statek kosmiczny Tritona przypomina X-winga z tej samej serii.
  • Inuyasha - historia Tritona i jego partnerów podróżujących po planecie w poszukiwaniu odłamków zepsutego kryształu mocy jest podobna do misji z tej serii mangi, w której pół-demon, dziewczyna z przyszłości, przeklęty mnich i pogromca demonów podróżuj po całej feudalnej Japonii, aby odzyskać odłamki klejnotu Shikon.
  • Space Jam - postać Heli Tricksy częściowo przypomina jednego z Mon-Stars z tego filmu z 1996 roku.
  • Pac-Man - postać Herci, Dominic Dunkster, przypomina ducha z tej serii gier wideo.
  • Transformers - Robot wyobrażony przez Lisę przekształca się w swoją większą wersję z tułowiem przypominającym Optimusa Prime.
Advertisement