Harmidom Wikia
Advertisement
Odcinek
Transkrypt

Notka

Projekt Harmidom (ang. Project Loud House) – dziewiąty odcinek pierwszego sezonu serialu Harmidom oraz dziewiąty odcinek ogółem.

Fabuła

Hirek musi zdążyć do szkoły na czas, ale największą przeszkodą na jego drodze są kręcące się pod nogami siostry.

Pełna historia

Hirek spędził tygodnie na konstruowaniu projektu opartego na swojej rodzinie, aby zaprezentować go w swojej klasie. Znając destrukcyjną naturę swoich sióstr, chce jak najszybciej wydostać wszystkich dziesięciu za drzwi, aby chronić swój projekt. Udaje mu się je przygotować, ubierając Holly, pomagając Herci w jej wierszach, unikając psikusów Hilla, dając Honia krem ​​na trądzik, pomagając Hali z jednym z jej eliksirów, pomagając Helenie znaleźć jej wrotki i rozstrzygając kłótnię między bliźniakami.

Właśnie wtedy, gdy Lincoln uważa, że ​​wszystko się udało, Honia wdaje się w bójkę z Robertem przez telefon i odmawia wyjścia ze swojego pokoju, pozostawiając rodzinę bez transportu, ponieważ jest jedynym dzieckiem w rodzinie z prawem jazdy. a mama wyjechała. Więcej rzeczy zaczyna się psuć; Skóra Honi staje się niebieska, ponieważ „krem na trądzik” był tak naprawdę jednym z eksperymentów Hali. Holly zdejmuje ubranie i chodzi nago, a bliźniaczki kłócą się o swoje kanapki. Hirek udaje się rozwiązać wszystkie ich problemy i wyprowadza Lori z pokoju, podszywając się pod Roberta przez telefon i rozstrzygając bójkę.

Pomagając Lunie spakować jej sprzęt do furgonetki i tylko dziesięć minut przed rozpoczęciem szkoły, Hirek przypadkowo zostawia swój projekt na podjeździe. Zdaje sobie z tego sprawę, gdy samochód zaczyna się wysuwać, ale udaje mu się go uratować w samą porę, tylko po to, by upuścić go po poślizgnięciu się na jednej z łyżew Hela. Współczując bratu, dziewczyny mówią mu, że mają plan, jak pomóc mu przejść w tak krótkim czasie.

Triumfalny Harmy z dziesięciorgiem zszokowanego rodzeństwa W szkole Hirek kończy swoją prezentację, mówiąc, że jego siostry zawsze będą tam, aby pomóc mu w chaosie domu, a ich plan okazuje się, że stoi w miejscu, aby stworzyć naturalną wersję projektu. Prezentacja zakończyła się sukcesem, a Hirek otrzymuje „A” za swój projekt, ale zostaje on zmieniony na „A-” po tym, jak Hilla zalewa panią Johnson swoim dowcipem z wiaderkiem z wodą. Hilla czuje się triumfujący, podczas gdy Hirek i pozostałe dziewięć sióstr są w szoku z powodu tego, co zrobił Hilla.

Bohaterowie

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy odcinek, w którym wszystkie siostry Hirka zostały pokazane na karcie tytułowej.
  • Projekt Hirka oparty jest na pierwszym promocyjnym plakacie serialu.
  • W tym odcinku Holly chodzi w ten sam sposób, jak pod koniec intra.
  • Ten odcinek ma miejsce przed "Jak z obrazka".
  • Po raz czwarty zastosowano zwolnione tempo. Dzieje się tak, gdy rodzinny projekt Hireka upada i rozpada się na kawałki.
  • Z tej serii wiadomo, że każda z sióstr Harmidomska lubi jajka gotowane w określony sposób:

Powtarzające się żarty

  • Hirek pomaga swoim siostrom.
  • Hercia pyta Hirka o rymy i stara się przeczytać wiersz.
  • Hirek jest ostrożny co do swojego rodzinnego projektu.

Advertisement