FANDOM

Przeróbka (ang. Changing the Baby) – szesnasty odcinek pierwszego sezonu serialu Harmidom oraz szesnasty odcinek ogółem.

Streszczenie

Hirek zauważa, że żadna z sióstr nie podziela jego zainteresowań i postanawia wychować Holly na kopię samego siebie.

Bohaterowie

Ciekawostki

  • W tym odcinku ujawniono, że ulubiona kanapka Hirka jest z masłem orzechowym i kapustą.
  • Ten odcinek pokazuje, że siostry Hirka nie mają z nim nic wspólnego.
  • W tym odcinku Holly wymiotuje po raz pierwszy. Po raz drugi zrobiła to w odcinku "Przykrywki".
  • Przebranie starego Czarka jest podobne do Szczepana z "Starzy, ale jarzy".
  • Karma: Hirek odrzucił propozycje zabawy razem Czarka, więc Czarek odrzucił jego.
  • Morał: Nie zmuszaj innych do zmiany.

Odniesienia

  • W samo południe - rysunek z karty tytułowej parodiuje kultowe ujęcie z filmu z 1952 roku.
  • Lady Gaga - kiedy Hila używa Holly jako marionetki, wspomina sławną piosenkarkę pop.
  • Kawaler do wzięcia - serial, który Hania chce, by Holly oglądała z nią to parodia reality show "Kawaler do wzięcia".
  • Orange Is the New Black - linia Hirka "czarny zdecydowanie nie jest twoim kolorem, pomarańczowy jest" jest odniesieniem do serialu Netflixa.
  • Seventeen - Magazyn "Sixteen 1/2" jest parodią popularnego magazynu dla nastolatek.
  • Aerosmith - cytat Harmy "Walk this way!" odnosi się do linii z utworu "Walk This Way".
  • Abraham Lincoln - Jeden z duchowych przyjaciół Hercii jest szesnastym prezydentem Stanów Zjednoczonych.

Błędy

  • W transkrypcji na angielską wiki znajduje się linia akcji, która mówi: "(Wszystkie dzieci sapią na widok Czarka i Holi zaczyna czołgać się w kierunku kogoś ... lub coś.)" To błąd, że nie ma przecinka po Czarku sprawiając, że brzmi to tak, jakby łapali oddech zarówno od Czarka, jak i od Holi. Powinno to zostać nieco zmienione jako "(dzieci sapią na widok Czarka, a Holi zaczyna czołgać się w stronę kogoś ... lub czegoś.)"

pl:Przeróbka