Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia
Odcinek
Galeria
Transkrypt

Rodzinne czytanie (ang. Read Aloud) – 43 odcinek sezonu 2 oraz 95 ogółem.

Fabuła

Rodzina Harmidomskich dowiaduje się że jest konkurs na obiad w restauracji za darmo, pod warunkiem że rodzina przeczyta najwięcej książek i że każda osoba z rodziny przeczyta minimum jedną książkę. Wszyscy przeczytali książki, oprócz Holi. Wmawia rodzeństwu, że nie musi uczyć się gotować, że Hen jest od naprawiania jej jeepa i inne. W końcu Hirek przekonuje ją, żeby przeczytała, lecz Hola go okłamała i nie przeczytała książki.

Rodzina udała się do biblioteki dalej nie wiedząc że bliźniaczka nie przeczytała swojej książki. Nie spodziewała się, że bibliotekarka zamierza ich przepytać. Bibliotekarka zapomniałaby prawie zapytać Holi, a ona zaczęła lać wodę. Jednak siostra Hen przyznała się do nie przeczytania książki. Cała rodzina wyszła z biblioteki oprócz Holi i Hirka, którzy się pobili, aż Hola powiedziała że wolno czyta.

Hieronim jak to usłyszał usiadł z Holą i przeczytał z nią całą książkę, niestety spóźnili się, bo Holą za wolno przeczytała książkę, jak cała rodzina wróciła rozgniewana, Hirek powiedział że zaspał, lecz Hola powiedziała prawdę, że wolno czyta, ale Harmidomscy wybaczyli Holi. Tego samego dnia Hola zrobiła pizzę za tą straconą w konkursie.

Ciekawostki

  • Pierwszy raz na ekranie jest pokazana Kapela i Bilbiotekarka.
  • W odcinku jest odniesienie do filmu Powrót do przyszłości II - Hela wyszukuje z biblioteki King's Sports Almanac 1950-2000, która jest odniesieniem do Greys Sports Almanac 1950-2000, książki, którą Marty McFly kupuje w 2015 roku.
  • W odcinku wspomniany jest Albert Einstein - Zapytana o tego fizyka, Hala wymienia obie żony z imienia i lata, które Einstein spędził z nimi w związku małżeńskim (Mileva Marić, 1903–1919 i Elsa Einstein, 1919–1936).
  • Muhammad Ali - Hela wspomina o tym zmarłym bokserze.
Advertisement