Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia
Odcinek
Galeria
Transkrypt

Rodzinne sekrety (ang. Not a Loud) – jest to 44 odcinek sezonu 2 oraz 96 ogółem.

Fabuła

Hirek musi zrobić pracę na temat swojego pochodzenia i co się działo, gdy się urodził. Hirek widzi, że jego księga z narodzin jest pusta, podejrzewa że jest jak postacie z jego komiksów, i chce odkryć, kim się wzoruje, ma 4 podejrzanych, jednak się wykluczają, ponieważ nie ma ich zdolności, podejrzewa więc, że jest podmieniony i chce odkryć, kto jest jego prawdziwą rodziną. Spotyka rodzinę, która wygląda jakby podmieniono dzieci bo rodzice z dziećmi się nie pokrywają. Idzie więc do rodziców żeby to wytłumaczyć, okazuje się, że poród odebrała para prezydencka, udająca się do tajemnej bazy znajdującej się w Koronnych Kniejach. Więc jego wczesne życie musiało zostać ukryte, żeby nie odkryto sekretu narodowego.

Ciekawostki

  • W tym odcinku zostali pokazani Larry the lab-boy, Erik the eagle boy, A.L.A.N the alien boy i Ricky The wrong baby?.
  • To był ostatni odcinek, przy którym pracował Chris Savino zanim dzień później 19 października 2017 r. został zwolniony z pracy z powodu oskarżeń o napastowanie seksualne ze strony byłych współpracownic.
  • Para prezydencka, która odebrała poród Hirka przypomina Georga W. Busha i jego małżonkę Laurę Bush, którzy mieli kadencję prezydencką od 2001 do 2009.

Advertisement