Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia
Postać
Galeria

Szczepan – jedna z drugoplanowych postaci serialu , która najważniejszą rolę odegrała w odcinku "Starzy ale jarzy". Szczepan to przyjaciel Arberta, który mieszka w Domu Spokojnej Starości.

Biografia

Szczepan zadebiutował w odcinku "Starzy ale jarzy". Na początku odcinka jest posłusznym człowiekiem, który słucha poleceń Stachy bez żadnych zastrzeżeń. Później odwraca uwagę Siostry Stachy, aby pomóc Albertowi. Pod koniec odcinka jest jednym z trzech emerytów, którzy stawili się po stronie Alberta.

Potem Szczepan pojawił się w odcinku "Sport to zdrowie" jako jury konkursu ninja. W odcinku "Czas przyszły" widać go w operze. W odcinku "Harmidomski survival" widać go w galerii handlowej.

Wygląd

Szczepan jest emerytem o niskim wzroście. Nosi okulary i ma siwe włosy, które rosną po bokach. Ubrany jest w żółtą koszulę z kołnierzykiem, zielony sweter z jasnozielonymi szlaczkami, fioletowe spodnie i białe buty.

Ciekawostki

  • Wygląda znajomo?

    Czarek w odcinku "Przeróbka" miał maskę z twarzą przypominającą Szczepana.
  • Dzieciaki Harmidomskich chciały wrobić go że spotyka się z Miłką aby dziadek ją rzucił, wtedy Albert się z nim kłócił.
  • W odcinku Podwójny przekręt Czarek z powrotem ubrał się podobnie do Szczepana, zakładając czepek z siwymi włosami, a do tego w domu spokojnej starości.
  • W wersji angielskiej nazywa się tam samo jak była żaba Hen, która zaginęła, prawdopodobnie zginęła z rąk Holi.
Advertisement