FANDOM

Wawrzyniec Napinacz (ang. Wilbur T. Huggins) — dyrektor Szkoły Podstawowej w Royal Woods.

Biografia

Wawrzyniec Napinacz jest dyrektorem szkoły Szkoły Podstawowej Royal Woods. Po raz pierwszy wspomniano go w "Awansach klasowych". Jego pierwszym fizycznym debiutem jest "Nie bój żaby".

W "Komiksów Starcie" ujawniono, że Wawrzyniec był fanem Asa Łebskiego, kiedy był dzieckiem.

Wygląd

Wawrzyniec to wysoki pół łysy mężczyzna w podeszłym wieku, z krótkimi siwymi włosami i wąsami. Nosi niebieski krawat, białą koszulę z długimi rękawami, czarny pas, brązowe spodnie, brązowe buty i niebieski płaszcz.

Jako dziecko miał kręcone, brązowe włosy, piegi i wystające zęby podobnie do Hili. Miał także aparat ortodontyczny. Nosił niebieską koszulę z białym paskiem, niebieskie dżinsy i czapkę.

Ciekawostki

  • W odcinku "Absencja urojona" mianował Czarka za frekwencję stuprocentową na szkolnego dziennikarza i dał mu melexa.
  • Płakał , gdy umarł Rychu w odcinku "Śmiertelna pomyłka" więc jest wrażliwy.
  • W odcinku "Dobra robota" okazuje się że pamięta Hanię ze szkoły , mówi że miała kiepską pamięć.
  • Czasami poza szkołą spędza czas z Panią Stefą, sekretarką , oboje jedli w restauracji Henia.