FANDOM

Wszyscy na parkiet (ang. Dance, Dance Resolution) – czterdziesty trzeci odcinek pierwszego sezonu serialu Harmidom oraz czterdziesty trzeci odcinek ogółem.

Streszczenie

W dzień potańcówki szkolnej okazuje się, że siostry urządziły Hirkowi randki z czterema dziewczynami na raz.

Bohaterowie

Ciekawostki

  • To pierwszy odcinek, w którym Hirek spędza czas z całym kręgiem swoich przyjaciół.
  • Odcinek ten jest trzecim fizycznym wystąpieniem Rozalki. Pierwszy to "Prawie randka", a drugi to "Prima aprilis rządzi".
    • Jest to także ostatni odcinek sezonu 1, w którym pojawia się Rozalka.
  • Ten odcinek ujawnia, że Czarek ma akrofobie (lęk wysokości) i z tego powodu, gdy znajduje się na wysokości występują u niego wymioty.
  • Podobnie jak w odcinku "Miejsce w punkt" Holly jako jedyna z rodzeństwa nie pojawia się w odcinku. Jednak w przeciwieństwie do wspomnianego wcześniej odcinka nie słychać jej poza ekranem.
  • To już trzeci odcinek, w którym ktoś czyta wiersz i nie jest to Hercia.
  • To pierwszy odcinek, w którym Rozalia pojawia się bez Roberta.

Odniesienia

  • Dance, Dance Resolution - oryginalny tytuł odcinka oparty jest na popularnej grze "Dance Dance Revolution". Co więcej, Hirek i Rozalka grali w grę na automacie pod koniec odcinka, która jest parodią tej gry.
  • Haiku - imię dziewczyny, z którą Hercia umówiła Hirka, Haiku, jest japońską formą poetycką, która składa się z trzech wersów i określonej liczbie sylab. Pierwszy wers ma 5 sylab, trzeci 7 sylab, a trzeci ma także 5 sylab.
  • Michael Jackson - muzyka grana w pierwszej scenie tańca brzmiała podobnie do piosenki "Thriller".

Błędy

  • Maria ma 2 różne stroje podczas potańcówki.
  • W brazylijskich napisach końcowych, Hola (Lhays Macêdo), Hen (Jessica Vieira) i Holly (Hanah Buttel) zostały wymienione, mimo że nic nie mówili przez cały odcinek.
  • Gdy wszystkie 4 randki były razem z Hirkiem, jego grzywka zniknęła.
  • Kiedy Hela rozmawiała z Hirkiem była o wiele niższa niż w rzeczywistości.