Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia
Odcinek
Galeria
Transkrypt

Złoty interes (ang. Come Sale Away) –trzydziesty ósmy odcinek pierwszego sezonu serialu Harmidom oraz trzydziesty ósmy odcinek ogółem.

Streszczenie

Pora na doroczną wyprzedaż garażową - każdy chce wypaść w niej jak najlepiej, ale gry brakuje rzeczy na sprzedaż rodzeństwo cofa się do radykalnych środków.

Bohaterowie

Drabpani Jasia, dziewczyna z klasy Hirka i tata Bartusia nie wypowiadają żadnych kwestii.

Ciekawostki

  • Na zdjęciu na ścianie widać, że Hania w młodości nosiła aparat na zębach.
  • Ten odcinek ma miejsce w czwartek, ponieważ Bogdan gotował gulasz, a w odcinku "Powyżej dziurek" ujawniono, że gotuje gulasze w czwartki.
  • Wśród gości, którzy przyszli na wyprzedaż garażową jest Drap, pani Jasia i ojciec Bartka.
  • To już drugi odcinek, w którym rodzeństwo przestaje kłócić się ze względu na Holly. Pierwszym jest odcinek "Pańszczyzna".
  • Koc Holly w odcinku "Przeróbka" był lawendowy i miał fioletowe falbanki, a w tym odcinku falbanek nie ma.
  • W dubbingu Ameryki Łacińskiej słychać jak Holly rozmawia.
  • Stary, czarno-biały telewizor z odcinka "Strachy mroku" pojawia się na wyprzedaży.
  • Hen próbowała sprzedać swojego węża.
  • Odcinek nie jest emitowany w Polsce przez taniec zwycięstwa (zdjęcie poniżej przy błędach)

Błędy

  • Harmie, Hen, Honi i Hili brakuje rzęs.

    Kiedy dzieci przestając tańczyć taniec zwycięstwa pod koniec odcinka, Harma, Hen, Honia i Hila nie mają rzęs.
  • Kiedy Hela mówi, że musiała sprzedać koc Holly, Hen miała swoje przednie zęby przez sekundę.
  • Kiedy Hercia i Hala grają w bingo, jeden z kotów nie ma nosa.

    Może wąż Hen także ugryzł jej rzęsy.

  • Kiedy Hen przedstawia swoje zwierzaki klientowi i jego nos zostaje ugryziony przez węża, Hen nie ma rzęs.
Advertisement