Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia
Odcinek
Galeria
Transkrypt

Zaćmienie gwiazdy (ang. A Star is Scorned') – 42 odcinek 4 sezonu oraz 191 ogółem.

Streszczenie

Kiedy Hola zdaje sobie sprawę, że Holly może stać się jej przeciwniczką, współpracuje z nią, żeby ją zdradzić i wygrać konkurs.

Pełna historia

Hola przygotowuje się do sesji zdjęciowej i zostaje podrzucona przez Hanię, która również musi opiekować się Holly. W gabinecie dentystycznym Hola robi sesje zdjęciowe dla gabinetu dentystycznego doktora Siekacza. Podczas jednej sesji Holly podchodzi do Holi, a kiedy Hola próbuje usunąć ją z drogi, reżyser stwierdza, że ​​bycie razem to najsłodsza rzecz, jaką kiedykolwiek widziała, i stwierdza, że ​​takie rzeczy byłyby idealne na większe akcje reklamowe Słysząc o tych możliwościach, Hola postanawia pozwolić Holly być jej partnerem.

W Salonie Gier i Żarełko przygotowują się do komercyjnej sesji zdjęciowej. Po wejściu oboje zaczynają kręcić swoją reklamę, w której Hola gra klienta, a Holly gra dżina zwanego Teeny Genie. Podczas filmu Holly zaczyna robić swoje, ku frustracji Holi. Kiedy Hola próbuje porozumieć się z Holly, reżyser stwierdza, że ​​tak bardzo kochała jej część, że planuje wyciąć niektóre role Holi, aby szybciej dotrzeć do Holly. W Spa Hola i Holly próbują zrobić kolejną reklamę, relaksując się w kąpieli błotnej, ale reżyser każe Holi wrócić, dopóki całkowicie nie zniknie z pola widzenia. W Burger Bece Hola ku swojemu przerażeniu dowiaduje się, że reżyser całkowicie odciął ją od reklamy, ponieważ chce, aby Holly znalazła się w centrum uwagi. Gdy Lola wyraża swój gniew wywołany tym, że jest popychana w stronę swoich lalek, pojawia się Honia i mówi, że idzie do pracy, ponieważ Pani Kernicka organizuje imprezę o nazwie Konkurs Najsłodszego Dzieciaka, w której zwycięzca zostaje twarzą działu odzieży dziecięcej sklepu. Zdając sobie sprawę, że może to być jej szansa na odzyskanie chwały, Hola postanawia wziąć w niej udział.

W sklepie Hola wykonuje ekstrawagancki taniec na wstążce, który zachwyca jurorów na tyle, by ogłosić ją finalistką. Nagle Hola odkrywa, że ​​Hania i Holly są obecne. Lori wyjaśnia, że ​​sklep osobiście zadzwonił do Holly, słysząc o rosnącym sukcesie Holly, a pani Kernicka mówi, że Holly jest drugą finalistką. To ogłoszenie denerwuje Holę, a w drodze do domu zastanawia się, jak wygrać konkurs. Nagle, gdy Holly robi kupkę w pieluchę, Hola wpada na pomysł, by ujawnić niemiłe chwile Holly. Przez cały dzień Lola rejestruje, jak Holly robi niegrzeczne akty, takie jak rzucanie jedzeniem przy stole, jazda na pokrytym błotem Lolku, rozwijanie rolki papieru toaletowego oraz krzyki i kopnięcia podczas wkładania do łóżeczka.

Następnego dnia Hola i Holly przygotowują się do finału. W chwili, gdy Hania wychodzi, Hola podchodzi do pani Kernickiej i pokazuje pendrive'a, aby pokazać, że Holly nie zawsze jest taką uroczą twarzą, jaką jest . Gdy Hola siada z powrotem i nakłada makijaż, Holly ujawnia wykonany przez siebie rysunek, na którym ona i Hola są otoczone sercami. To powoduje, że Hola uświadamia sobie, że Holly nigdy nie miała zamiaru jej stawiać w cień i robiła to tylko dla zabawy. Poruszona tym aktem dobroci, Hola mówi pani Kernickiej, że chce odwieźć ją z powrotem, ale pani Kernicka odmawia, mówiąc, że przy wyborze odpowiedniego dziecka brane są pod uwagę wszystkie szczegóły. To powoduje, że Hola wybucha wściekłością i zaczyna ścigać i bić panią Kernicką i odzyskać dysk. Powoduje to dyskwalifikację Holi (coś, z czym jest całkowicie w porządku), a Holly zostaje ogłoszona zwycięzcą.

W drodze do domu Hania pyta Holę, czy jest zdenerwowana tym, że przegrała konkurencję, ale Hola mówi, że nie ma nic przeciwko, ponieważ atak na panią Kernicką zapewnił jej komercyjny występ, do którego jest idealna: bycie mistrzem w karate.

Ciekawostki

  • W tym odcinku występuje najwięcej sióstr Hirka i, w których nie ma samego głównego bohatera, w sumie siedem, pokonując "Dola kibola", który miał cztery.
  • Hirek pojawia się na karcie tytułowej jako emblemat na torbie Holi.
  • Premiera tego odcinka odbyła się w 40. urodziny Jessici DiCicco.
  • Okazało się, że Honia jeździ Vanzillą do pracy w Galerii w Koronnych Kniejach.
  • Oryginalny tytuł nawiązuje do filmu "Narodziny gwiazdy" (A star is born) z 1937 r.

Advertisement