Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia

Za psi pieniądz - jest to drugi odcinek sezonu 1 i 2 ogółem.

Fabuła

Przechadzając się przy wejściu do mieszkania Wielkodomskich ,Rozalka wykonuje sztuczki na swojej deskorolce, a Iga mdleje na widok pewnej osoby w czasopiśmie. Nagle uliczne koty atakują i niszczą deskorolkę Rozalki. Kiedy koty odchodzą,Rozalka narzeka, że ​​jej deskorolka jest zniszczona i żałuje, że nie może dostać deski zastępczej. W tym momencie pan Nakamura wychodzi z budynku, gotowy do wyprowadzenia Nelsona. Jednak zdarza mu się cierpieć na silny ból pleców i nie może zrobić kilku kroków bez bólu.Rozalka i Iga proponują wyprowadzenie Nelsona, a pan Nakamura dziękuje dziewczynom i płaci im za pomoc. Dziewczyny zdają sobie sprawę, że jeśli zarobią wystarczająco dużo pieniędzy na spacer Nelsona, Rozalka będzie stać na nową deskorolkę, a Iga może kupić tekturową wycinankę z czasopisma.

Bohaterowie

Hector jest w odcinku ale nie ma kwestii w nim.

Ciekawostki

  • To odcinek w którym są wszystkie psy sąsiadów ,jedyny taki.
  • To pierwszy odcinek serialu w którym jest dużo postaci drugoplanowych.
  • W tym odcinku okazuje się, że Miranda mieszka w mieszkaniu 4D.
  • Kiedy Wacław słyszy szczekanie psów za Bruno, zakłada, że ​​robi hot dogi używając prawdziwych psów.
  • Walk Don't Run - tytuł tego odcinka to powszechna zasada na publicznych basenach, gdzie powolne poruszanie się zapobiega poślizgowi.
Advertisement