Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia
Odcinek
Galeria
Transkrypt

Zasypało na biało (ang. Snow Way Out) - 49 odcinek sezonu 2 oraz 101 ogółem.

Streszczenie

Hen przekonuje rodzeństwo, aby udała się do Burpin 'Burger, aby spotkać swojego bohatera wyścigowego, pomimo obfitych opadów śniegu.

Bohaterowie

Ciekawostki

  • To najważniejszy udział restauracji Burger Beka w kreskówce.
  • To pierwszy występ Bobbie Fletcher.
  • Z wyjątkiem początku, przez cały odcinek rodzeństwo pojawia się tylko w zimowych ubraniach.
  • Snow Way Out - Angielski ytuł tego odcinka to gra słów "bez wyjścia", co nawiązuje zapewne do zamknięcia się w Burger Bece przez zasypanie śniegiem.

Odniesienia

  • Danica Patrick - Bobbie Fletcher opiera się głównie na tym słynnym kierowcy NASCAR.
  • Willy Wonka i fabryka czekolady - Hen musi znaleźć złotą folię do hamburgerów ze śladami opon, aby zostać członkiem załogi Bobbie Fletcher. Jest to podobne do filmu muzycznego z 1971 roku, w którym 11-letni chłopiec o imieniu Charlie Bucket wraz z czwórką innych dzieci musiał znaleźć Złoty Bilet, aby wygrać wycieczkę do fabryki czekolady Willy'ego Wonki.
  • Mario Party 8 - Ten odcinek ma angielską tę samą nazwę, co minigra z Mario Party 8.

Błędy

  • Realistycznie, z powodu zimnokrwistych żab Skoczek umarłby na śniegu.
  • Kupony na jedzenie dla dzieci są zwykle dla dwunastu lat i są poniżej limitu wiekowego. Starsze siostry byłyby na to za stare.
Advertisement