Harmidom Wikia
Advertisement
Harmidom Wikia
Odcinek
Galeria
Transkrypt

Zgranie (ang. Game Off) – 30 odcinek sezonu 4 oraz 179 ogółem.

Streszczenie krótkie

Zdesperowana, by zagrać w grę wideo Hirka o tematyce śmieci, Hen spiskuje, by odwrócić uwagę brata od konsoli.

Streszczenie szczegółowe

Hirek jest na późnym poziomie gry, gdy Hen chce po nim zagrać, jednak nasz białowłosy bohater nie pozwala jej grać, bo chce pokonać bossa i zostało mu ostatnie życie. W środku nocy Hen ma koszmar, w którym jest ona w grze, a jak się budzi włącza grę bez wiedzy Hirka. Hen nie umiała jeszcze w tą grę grać i straciła ostatnie życie postaci brata i zresetowała jego wynik.

Hen robi naradę z rodzeństwem żeby jej pomogły, Halszka miała przeczytać instrukcję gry żeby poszukać pro-tipów żeby przejść grę jak najszybciej, Hela ma utrzymać Hen w formie, a Hercia, Honia, Hania i Hola mają utrzymać go poza domem. Jednak Hen na przedostatnim poziomem traci swoje ostatnie życie, gdy Hirek już wchodził do domu. Nasz białowłosy bohater dowiedział się co się stało i Hen musiała się przyznać, po jakimś czasie nasza 6-cio latka mówi mu jednego z pro-tipów, którego powiedziała jej Hala a Hirek jej wybacza.

Ciekawostki

  • W tym odcinku jest nawiązanie do Super Mario Bros. 3 - elementy gry Hirka przypominają te z gry Nintendo z 1988 roku(np. Ekran wyboru poziomu).
  • Założenia tego odcinka są podobne do odcinka "Nawiedzona lalka" , ponieważ w obu odcinkach jedno z rodzeństwa dotyka innego mienia swojego rodzeństwa bez jego zgody i przypadkowo je w jakiś sposób uszkadza.

Advertisement